Recentemente, u vicepresidente di l'Associazione Cinese di l'Industria di u Ferru è di l'Acciaiu hà fattu un discorsu à u secondu Forum di Summit di l'industria siderurgica "Nova Cunniscenza, Nova Tecnulugia, Novi Cuncetti", signalendu chì l'industria siderurgica di u mo paese hè entrata in un periodu di riforma è adattamentu prufondu, chì hè a strada versu "grandi è grandi cambiamenti". Un impurtante adattamentu strategicu à l'ubbiettivu di "Forte". Cù u rallentamentu di a crescita ecunomica è l'indebulimentu di a dumanda, l'offerta d'acciaiu supera a dumanda hè diventata sempre più evidente, è a pruduzzione hà mostratu una tendenza à a calata. Tuttavia, i benefici di l'industria stanu migliurendu, è ci sò segni di un sviluppu equilibratu di a catena di l'industria siderurgica. L'imprese siderurgiche stanu accelerendu l'implementazione di l'adattamentu strutturale, a trasfurmazione è a migliurazione, ponendu e basi per un sviluppu sanu di l'industria siderurgica di u mo paese in u futuru.
In u so discorsu, u vicepresidente hà dettu chì l'ecunumia di u mo paese hè entrata in un prufondu adattamentu. L'acciaiu è u carbone devenu adattassi à e nuove situazioni è cambiamenti, ottene un novu equilibriu in un novu ambiente è nantu à una nova piattaforma, è ottene un novu equilibriu à una velocità adatta è in un modu adattatu. Maggiore efficienza, megliu qualità, è cuntinuà à mantene un sviluppu sanu è stabile. Hà enfatizatu chì di fronte à u listessu ambiente esternu, nisuna parte in a catena di l'industria siderurgica pò "campà sola" per un bellu pezzu, è a cuuperazione in a catena industriale hè una tendenza inevitabile. Dunque, tutti i participanti à l'industria siderurgica devenu mette da parte l'interessi à cortu termine, parte da a perspettiva di a custruzzione di a catena industriale, è furmà una relazione di cuuperazione à longu termine è stabile cù l'imprese à monte è à valle chì sparte veramente i benefici è i risichi.
Sta seria di prublemi richiede u sustegnu di nove cunniscenze strategiche, nove tecnulugie è novi cuncetti, è richiede discussioni è dimostrazioni à longu andà è approfondite da esperti, studiosi è élite cummerciale di diversi campi. U vicepresidente hà messu in risaltu chì l'industria siderurgica di u mo paese si sta trasfurmendu da l'efficienza di scala à l'efficienza di qualità, accelerendu l'equilibriu trà l'offerta è a dumanda in l'industria siderurgica, è prumovendu a trasfurmazione è a migliurazione. Questa hè una rivoluzione industriale impurtante chì richiede i sforzi cumuni è u sustegnu di tutta l'industria.
In a situazione attuale, l'Associazione Cinese di l'Industria di u Ferru è di l'Acciaiu invita tutta l'industria à travaglià inseme per adattassi attivamente à u novu ambiente è à i cambiamenti, prumove l'industria siderurgica per andà versu una nova rivoluzione industriale, ottene una qualità più elevata è un sviluppu più efficiente, è cuntribuisce à a salute di l'industria siderurgica di u mo paese. Pone una basa solida per u sviluppu.
In u 2024, u vicepresidente di l'Associazione Cinese di l'Industria di u Ferru è di l'Acciaiu hà indicatu chì cù u rallentamentu di a crescita ecunomica è l'indebulimentu di a dumanda, a situazione di l'offerta d'acciaiu chì supera a dumanda hè diventata sempre più evidente, è a pruduzzione hà mostratu una tendenza à a calata. Tuttavia, i benefici di l'industria stanu migliurendu, è ci sò segni di sviluppu equilibratu di a catena di l'industria siderurgica. L'imprese siderurgiche stanu accelerendu l'implementazione di l'aghjustamentu strutturale, a trasfurmazione è a mudernizazione, ponendu e basi per un sviluppu sanu di l'industria siderurgica di u mo paese in u futuru.
Hà dettu chì l'ecunumia di u nostru paese hè in una fase di prufondu adattamentu, è l'industrie di l'acciaiu è di u carbone devenu adattassi à e nuove situazioni è cambiamenti è ottene un novu sviluppu equilibratu. Quandu si trovanu di fronte à u listessu ambiente esternu, tutte e parti in a catena di l'acciaiu ùn ponu micca sviluppassi indipindentamente per un bellu pezzu, è a cuuperazione di a catena industriale hè una tendenza inevitabile. Dunque, tutte e parti interessate devenu mette da parte l'interessi à cortu termine è stabilisce relazioni di cuuperazione à longu termine è stabili per ottene a spartera di i benefici è a spartera di i risichi.
À u secondu Forum di Summit di l'industria siderurgica "Nova Cunniscenza, Nova Tecnulugia, Novi Cuncetti", u Sicritariu di u Partitu è u Sicritariu Generale di l'Associazione Cinese di l'Industria di u Ferru è di l'Acciaiu anu signalatu chì l'industria siderurgica di u mo paese hè entrata in un periodu di riforma è adattamentu prufondu, chì hè a strada versu "grande è forte". "Un impurtante adattamentu strategicu di l'ubbiettivi. L'industria siderurgica hà bisognu di trasfurmà si da l'efficienza di scala à l'efficienza di qualità, accelerà l'equilibriu trà l'offerta è a dumanda, è prumove a trasfurmazione è l'aghjurnamentu. Questu richiede u sustegnu di nuove cunniscenze, nuove tecnulugie, novi cuncetti, è ancu una discussione è una dimostrazione approfondite da esperti, studiosi è élite cummerciale di vari campi.
Data di publicazione: 17 di ghjugnu 2024